vrijdag 8 maart 2013

2 maart 2013: Rode Haan

Dit was zo'n zaterdag om nog even lekker na het klussen nog een geocache in de buurt te zoeken. Gelukkig was er net een online gekomen deze week: "De Rode Haan" (GC46NX2). Dus nog net voor het avondeten in de auto gesprongen op weg naar het natuurgebiedje. Toen ik de auto geparkeerd had was het toch nog verder lopen dan ik dacht. Op het nulpunt keek ik even om mij heen en zag al vrij snel iets onnatuurlijks. Daar moet de cache verstopt zijn. Snel gekeken en het containertje tevoorschijn gehaald. Ik had een iets grotere verwacht in dit gebied. In elk geval een mooi terrein om een cache te verstoppen met uitzicht op de A12. Na mijn naam op het logpapiertje te hebben geschreven liep ik weer terug naar de auto en was mooi op tijd thuis voor het avondeten. 
Bedankt voor het neerleggen van deze cache.

Waardering De Rode Haan:
Moeilijkheidsgraad: 7
Cachelocatie: 8
Originaliteit: 6

Geen opmerkingen:

Een reactie posten