donderdag 30 mei 2013

30 mei 2013: De schaapskudde bij de Van Kreelpoort

Vanavond nog even snel een boodschapje doen bij de Hoogvliet supermarkt in het centrum gaf me een mooie reden om even door te lopen. 's Avonds na sluitingstijd is het niet meer druk in de Hoofdstraat, dus alle gelegenheid om de kudde met een bezoek te vereren. Vanaf de Hoogvliet een stukje gewandeld tot bij de schaapskudde. Daar was natuurlijk net een groepje mensen een naastgelegen etalage aan het bestuderen. Even doorgelopen en na een paar minuten weer terug en toen was de kust veilig. Even de schaapjes aaien en de nano liet zich snel vinden. Ik moest wel even peuteren om de rol los te krijgen, maar dat lukte nog wel. Vervolgens kon ik op een piepklein stukje dat nog wit was mijn naam bijschrijven waarna ik weer moest proberen het rolletje op te vouwen en in de houder te proppen. Het is me gelukt, maar vraag me niet hoe. Daarna weer snel de nano teruggestopt en teruggegaan naar huis. Leuk om op deze manier de kunst en omstreden architectuur van Veenendaal onder de aandacht te brengen.

Waardering Schaapskudde bij de Van Kreelpoort (GC4BT42):
Moeilijkheidsgraad: 7
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 7
Route: 6

Geen opmerkingen:

Een reactie posten