dinsdag 25 juni 2013

25 juni 2013: STF Plane Crazy in Wageningen

Zit je rustig aan de koffie, komt een nieuwe geocache online in Wageningen. Ook nog een mysterie met een onderwerp waar ik veel van af weet, nl. vliegtuigen. De type's op de foto waren snel herkend, maar de formule bleef een mysterie. Uiteindelijk wat rond gevraagd op Twitter en een mailtje gestuurd naar de CO voor een hint. Na deze hint viel het kwartje en had ik snel een mooi coördinaat  De checker ging op groen en via een Le Mans start sprong ik in de auto op weg naar Wageningen. Helaas zat het verkeer tegen met inhalende vrachtwagens op de A12. Na een kleine 20 minuten stond ik in Wageningen op het aangegeven coordinaat en was het me duidelijk waar de geocache moest liggen. Even om de hoek lopen en al snel had ik het logboekje in handen. Helaas was Team Nessa me voor met de First to Find. Ik had contact met hem gehad via twitter om elkaar te helpen en hij was me dus net voor geweest. Van harte gefeliciteerd met je gouden plek. Na het opschrijven van mijn naam op de logrol kon ik met een voldaan gevoel weer naar Veenendaal terug. White-Dove bedankt voor de cache, hij heeft me weer even wat puzzelplezier opgeleverd.

Waardering Plane Crazy (GC4EXB3):
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Moelijkheidsgraad puzzel: 7
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 7

Geen opmerkingen:

Een reactie posten