zaterdag 24 augustus 2013

16 augustus 2013: Heltrail 1+3

Deze week was er, naast mijn eigen geocache in Stadspark "De Groene Velden" ook een deel van de Heltrail online gekomen. Vandaag wilde ik deze twee caches dus gaan loggen in dit gebied waar ik heel regelmatig kom. Ik had zelf ook het idee voor een multicache door dit mooie gebied, maar die kan nu in de ijskast.
De puzzeltjes had ik thuis opgelost en vandaag dus even een klein fietstochtje gemaakt naar de Grebbeweg om deze twee te doen. Al snel had ik de eerste nano in handen op de plek waar die volgens mijn GPS zou moeten liggen. Perfect begin dus. Nu verder naar Heltrail #3. Ook deze was snel gevonden op het aangegeven coordinaat. Het koste wel wat meer zoekwerk, vooral om te kijken hoe het beste de plek te bereiken zonder al te veel beschadigingen door brandnetels e.d. Blijkbaar vinden teken mij niet lekker genoeg, want ik heb er nog nooit een gezien. Wel probeerde een steekvlieg nog wat, maar na behandeling thuis met een tovermiddel had ik ook hier geen last meer van. De puzzels waren leuk en de caches goed te vinden, nu wachten op de rest van de trail.


Waardering Heltrail #1 (GC4JA6E):
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Moelijkheidsgraad puzzel: 6
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 6

Waardering Heltrail #3 (GC4JA8F):
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Moelijkheidsgraad puzzel: 7
Cachelocatie: 8
Originaliteit: 6
31 Days of Geocaching 16 of 31

Geen opmerkingen:

Een reactie posten