zaterdag 31 augustus 2013

30 augustus 2013: Doesburgerdijk

Ook deze 30e augustus weer wat caches gedaan om het souvenir van vandaag te verdienen. Ik had gekozen voor een drietal caches bij de A30. Als eerste "Pluk een bloemetje". Na een korte rit achter een giertank kon ik na een wandeling dit bloemetje plukken om weer even frisse lucht op te snuiven. Hierna weer in de auto gestapt en doorgereden naar de Fransesteeg voor de cache bij het bankje. Ook deze liet zich snel vinden en na mijn naam op het logrolletje geschreven te hebben ging ik weer verder. De laatste van vandaag was "Gewoon omdat het kan" De auto vlakbij geparkeerd en even gezocht naar een goede ingang en plek om over de sloot heen te komen. De doorgang liet zich snel vinden en er was ook een redelijk goed cachepaadje door het bosje te ontdekken. Na even lopen zag ik van afstand al een mooie stapel brandhout waar de grote container onder verstopt was. Na de administratieve handelingen kon ik weer terug naar Veenendaal. Er liggen nog een paar caches hier die ik nog moet doen, maar daarvoor komen we nog wel een keer terug.

Waardering Pluk een bloemetje (GC4BX44):
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie: 6
Originaliteit: 7

Waardering Un banc a le Fransesteeg (GC4DGRE):
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie: 6
Originaliteit: 6

Waardering Gewoon omdat het kan (GC4DGRE):
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 7
31 Days of Geocaching 30 of 31

Geen opmerkingen:

Een reactie posten