donderdag 15 augustus 2013

6 augustus 2013: Trier 2

Op deze dag stond Trier voor de tweede keer op de planning. We wilden nu het Speelgoedmuseum bezoeken, wat shoppen en natuurlijk wilde ik nog een geocache zoeken. Het Speelgoedmuseum was een leuk uitstapje waar veel historisch speelgoed te zien was. Toen we uit het museum kwamen viel er een flinke regenbui, maar gelukkig genoeg terrasjes om onder een grote parasol wat te drinken.
Toen het weer droog was gingen de dames shoppen en ik ging de geocache "Mitten in Trier" zoeken. Na een kleine wandeling stond ik op het aangegeven coordinaat. Dit was bij een klein rozenperkje en dankzij de hint kon ik de nano snel tevoorschijn toveren. Toen begon het gepriegel om de rol er uit te krijgen. Deze bleek ook nog eens helemaal vol te zijn, dus ik heb mijn naam ergens tussen gepropt en was daarna mooi op tijd om de aankopen van de dames te bewonderen.

Waardering Mitten in Trier (GC3AR14):
Moeilijkheidsgraad: 6
Cachelocatie: 6
Originaliteit: 6
31 Days of Geocaching 06 of 31

An diesem Tag war Trier zum zweiten Mal in der Planung. Wir wollen nun das Spielzeugmuseum, shoppen und natürlich wollte ich einen Geocache finden. Das Spielzeugmuseum war eine lustige Ausflug, wo vielen historischen Spielsachen zu sehen war. Als wir das Museum verlassen gab es einen Wolkenbruch, aber zum Glück genug Terrassen um unter einem großen Sonnenschirm etwas zu Trinken.
Wenn das Wetter trocken war gingen die Damen einkaufen machen und ich ging den Geocache "in Trier Mitten" suchen. Nach einem kurzen Spaziergang war ich auf der angegebenen Koordinaten. Das war zu einer kleinen rosa Gebüsch und dank der Hinweis könnte ich den nano schnell finden. Es gab viel Mühe um die Rolle zu bekommen. Dies erwies sich als komplett voll, aber ich konnte meinen Namen irgendwo zwischen schreiben und ich war gerade rechtzeitig um die Einkaufen der Damen zu bewundern.
Bewertung Mitten in Trier (GC3AR14):
Schwierigkeit: 6
Cache Lage: 6

Originalität: 6

Geen opmerkingen:

Een reactie posten