vrijdag 27 september 2013

27 september 2013: 2 caches in Veenendaal

De laatste weken zijn er veel caches bijgekomen in Veenendaal. Ook vandaag dus nog even uit het werk wat opgepikt. De eerste was "De Meent" uit de serie Langs de Grote Beer. Deze was, nadat ik mijn auto geparkeerd had snel gevonden. Hij was leuk verstopt, maar ik was gelukkig snel genoeg om hem te pakken. Door het mooie weer was het wel druk met mensen uit het nabijgelegen zorgcentrum die van de zon genoten, bovendien gingen de gasten van de dagbesteding net naar huis, dus erg veel taxibusjes. Gelukkig had niemand in de gaten wat ik aan het doen was.
De volgende was een mysterycache, "Waar gaat dat heen". Gezien de naam en de beschrijving op de cachepagina had ik een vermoeden waar deze ongeveer zou kunnen liggen, dus ik besloot een poging te wagen. Als ik hem niet kon vinden kan de puzzel altijd nog opgelost worden. Op de verdachte plek werd mijn voorgevoel al snel bevestigd en had ik de cache in handen. 

Waardering Langs de Grote Beer: De Meent (GC4NXRP):
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 7

Waardering Waar gaat dat heen (GC4MX9Q):
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Moelijkheidsgraad puzzel: -
Cachelocatie: 6
Originaliteit: 6

Geen opmerkingen:

Een reactie posten