zondag 3 november 2013

1 november 2013: TTF TB & coin hotel Op de Berg

Op de Berg


Aan het einde van deze vrije vrijdag kwam er een nieuwe mysteriecache online in Rhenen. De puzzel was ik al eerder tegengekomen, dus snel de coördinaten uitrekenen en in de auto gesprongen. Nu gaat dat in de avondspits niet snel en bovendien was de kortste route ook afgesloten wegens wegwerkzaamheden. Via wat omwegen was ik echter toch redelijk snel op de bestemming aangekomen.  Daar hoefde ik niet lang naar de cachelocatie te zoeken, want die viel gelijk in het oog. Nadat ik de kluis gekraakt had kon ik het logboekje tekenen.
Ik bleek niet de eerste te zijn, maar toch nog derde achter de onverslaanbare teams Jayleighs/Freewilly75 en Team Gewei/Geomeintjes.

Waardering TB & Coin Hotel Op de Berg (GC4R7ER):
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Moeilijkheidsgraad puzzel: 7
Cachelocatie: 6
Originaliteit: 7

Geen opmerkingen:

Een reactie posten