zondag 12 januari 2014

12 Januari 2014: Wintertrailevent

De wintertrail in het zandgat heb ik in 4 x gelopen. Gewoon omdat het een prachtig gebied is om te wandelen, zeker in de herfst. Elk jaar komen we hier wel vaker, ook zonder cachetrail. Een kennis van mijn ouders heeft hier heel veel werk (en zand) verzet waardoor het zandgat is geworden wat het nu is.  Vandaag werd de Wintertrail feestelijk afgesloten met een event. Ik was nog nooit bij een event geweest, maar je moet alles een keer gedaan hebben, dus daar moest ik natuurlijk ook bij zijn. Toen ik aan kwam rijden stond de parkeerplaats al overvol. Sowieso is dit een populair wandelgebied op mooie zondagen, maar vandaag natuurlijk dubbelop. De snackkar was ook weer van de partij. Nadat ik mijn auto had geparkeerd liep ik naar het eventterrein en ik noteerde mijn naam in het logboek. Daarna onder het genot van lekkere warme chocolademelk met verschillende collegacachers staan praten en ervaringen uitgewisseld. Het perfecte weer speelde goed mee en de sfeer was erg gezellig. Ronald en Daphne bedankt voor het event en ik ben benieuwd wat jullie in 2014 voor ons in petto hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten