maandag 13 januari 2014

13 januari 2014: 2 podiumplaatsen

Sta je met je jas aan op het werk om naar huis te gaan krijg je een mailtje, 4 caches online in Veenendaal. Deze waren van zwager en schoonzus Smitika die me al getipt hadden dat deze naar de reviewer waren gegaan. Maar zie dan maar eens de drie kwartier van Hilversum naar Veenendaal te overbruggen om kans te maken op het podium. Op het randje van het toelaatbare gereden en al snel was ik in Veenendaal. Ik had bedacht dat ik bij "Naast de brug" het eerst zou kunnen zijn en dus het meeste kans op een podiumplekje. Toen ik hier aankwam was Team Brandewijn al aan het zoeken en ik sloot me bij hem aan. Na een poosje zoeken rondom de brug viel mijn oog ineens op iets blauws (hoe kan het ook anders naast GVVV) en ik had de cache in handen. Een blik op het rolletje leerde dat ik zilver had en Brandewijn brons. Nu ging ik verder naar "Op de brug". Hier kwam Brandewijn net vandaan en hij zei dat een ander team al aan het zoeken was, dus maximaal was hier nog brons te halen. Toen ik net wegreed kwam Team Gewei er al aan gereden en hij sprintte uit de auto op zoek naar de cache. Bij "Op de brug" aangekomen had ik de cache snel in de gaten en kon ik hier als derde loggen, dus nog net een podiumplek. De laatste die ik nog wilde loggen op weg naar huis was "Aan de brug" vlak bij mijn huis. De auto op een parkeerplaats gezet en naar de brug gelopen. De CO had al een hint gegeven waar deze te vinden was en al snel had ik deze ook te pakken. Helaas een vierde plek, dus net naast het podium. Er was nog een cache "Bij de brug" online gekomen, maar die lag voor mij net te ver uit de route. Die bewaar ik wel voor een andere keer. Smitika bedankt voor het weer wat verder op de kaart zetten van Veenendaal. Leuk deze serie bij bruggetjes in Veenendaal.

Waardering Naast de Brug (GC4WV8Z):
Moeilijkheidsgraad cache: 7
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 7

Waardering Op de Brug (GC4WV9B):
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie: 6
Originaliteit: 7

Waardering Aan de Brug (GC4WV9R):
Moeilijkheidsgraad cache: 7
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 7

Geen opmerkingen:

Een reactie posten