donderdag 20 februari 2014

20 februari 2014: Goud en de laatste Quizclub



Na de dubbele verjaardagscache gisteren kwam vandaag weer een verjaardagscache online. Februari is zo een echte feestmaand aan het worden. Greep ik gisteren nog net naast het goud, vandaag was ik bang dat me hetzelfde zou overkomen. Ik moest namelijk even een boodschapje doen terwijl de cache online was en dan duurt wachten tot je geholpen wordt soms erg lang. Gelukkig viel het mee en al snel reed ik via de snelste route naar de verstopplek van Daphne's verjaardagscache. Daar aangekomen was alles nog rustig er werden zelfs geen honden uitgelaten op het veldje. Na even zoeken had ik de goed gevulde doos in handen. Terwijl ik zat te loggen en de TB's te fotograferen kwam de mannelijke helft van Te&Ti er aangelopen. Voor hem was vandaag het zilver na het brons van gisteren. Nadat we allebei gelogd hadden stopte ik de doos weer weg en was het feestje weer voorbij. Alleen de derde plek was nog vrij. Deze werd door Brandewijn ingenomen, zodat het podium hetzelfde was als gisteren bij de Dubbele Verjaardagscache, alleen een andere volgorde. 
Quizclub 1 t/m 4
Na dit feestje reed ik door naar de laatste van de Quizclub die ik nog moest, nr. 4. de vragen waren al eerder opgelost, en nu kon ik de cache met de magneetstok lichten. Wel was het rolletje kletsnat. Nu was het weer tijd om naar huis te gaan. Jayleighs nog gefeliciteerd en een prettige verjaardag van Daphne en Blauwkous bedankt voor de leuke puzzeluurtjes met je Quizclubserie. 

Waardering Daphne's Verjaardagscache (GC4YQ3D):
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie: 6
Originaliteit: 7

Waardering Quizclub 4 (GC4XBRX):
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Moeilijkheidsgraad puzzel: 8
Cachelocatie: 6
Originaliteit: 8

Geen opmerkingen:

Een reactie posten