dinsdag 18 maart 2014

18 maart 2014: Twee oppikkers

Vanuit het werk moest ik vandaag via Barneveld naar huis. Een goede gelegenheid om onderweg even een tweetal caches te doen. De eerste was Barnevelds Eerste Carpool Cache. Nadat ik mijn auto geparkeerd had op de carpoolplaats liep ik naar het nulpunt waar ik de nano al snel in handen had. In de auto het rolletje eruit gepeuterd en mijn naam genoteerd. Nadat ik de nano weer afgesloten had werd het net druk op de carpoolplaats en moest ik even een paar minuten wachten. Daarna kon ik hem weer snel wegstoppen op zijn plekje en doorrijden naar mijn bestemming. 
De Koepelkerk
Nadat ik mijn boodschap had gedaan reed ik nog even via Renswoude om daar een cache te zoeken. Ik had de Koepelkerk uitgekozen. Bij de kerk waren de beide vragen snel opgelost en ik kon op zoek naar de cache. Deze werd al snel gevonden en na het noteren van mijn naam op het rolletje reed ik naar huis.












Waardering BECC Barnevelds Eerste Carpoolcache (GC2BTZV):
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie: 6
Originaliteit: 6

Waardering Koepelkerk (GC4QW5Q):
Moeilijkheidsgraad cache: 7
Moeilijkheidsgraad route: 7
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 7


Geen opmerkingen:

Een reactie posten