donderdag 27 maart 2014

27 maart 2013: Marit en Reinouts voortuincache

Terwijl ik op het werk in Hilversum was kwam er in Veenendaal weer een nieuwe cache online. Nog een half uurtje werken en daarna nog drie kwartier naar huis leek me erg moeilijk om nog een podiumplekje te bemachtigen met de zware concurrentie in Veenendaal en omstreken. Toen ik een half uurtje later naar huis ging was er echter nog steeds niet gelogd, dus toch maar even een poging wagen. Onderweg kreeg ik bericht dat Blauwkous en vervolgens Team Gewei de FTF en STF hadden, dus ik had nog steeds kans op brons. Aangekomen bij het huis van Marit en Reinout was de plek al snel duidelijk, maar ik moest even wachten op de overburen die buiten stonden te praten. Toen de kust weer veilig was had ik gelegenheid om de cache te zoeken. Dank zij de hint was de locatie snel duidelijk en kon ik toch nog als derde loggen. Toen ik terugliep naar de auto nog even een praatje gemaakt met een andere overbuurvrouw die op de hoogte was van de cache en het erg interessant vond om geocachers te spotten. Iedereen die deze leuk uitgevoerde voortuincache wil doen is dus gewaarschuwd, de overbuurvrouw kijkt mee.

Waardering Marit en Reinouts voortuincache (GC5158Q):
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie: 6
Originaliteit: 8

Geen opmerkingen:

Een reactie posten