dinsdag 4 maart 2014

4 maart 2014: Dubbel goud

Een rustige avond werd plotseling ruw verstoord door een melding dat er weer twee caches online waren gekomen in Veenendaal. Snel gekeken waar deze te vinden moesten zijn. De locatie is bekend omdat ik daar vlakbij een paar jaar heb gewerkt. Dus snel de jas aan en in de auto gesprongen. Ondanks het donker wil ik toch wel proberen of deze twee te vinden zouden zijn.  Eenmaal bij de Rondweg-West aangekomen parkeerde ik de auto op het bedrijfsterrein en het laatste stukje naar de cache gelopen. Omdat deze het makkelijkst te bereiken was koos ik eerst voor De Rondweg-West #2. Na even zoeken had ik deze al snel gevonden. Het bevrijden had iets meer voeten in aarde en ik had een hulpmiddel nodig omdat mijn vingers net te kort waren. Gelukkig hielp dat en ik kon mijn naam op een blanco logrolletje schrijven.
Hierna reed ik door naar Rondweg-West #1. Hier was KaRoteam inmiddels al aan het zoeken en samen zochten we verder. Het duurde even, maar met wat geluk zag ik ineens de cache hangen. Deze was goed gecamoufleerd en zeker in het donker moeilijk te zien. Na nog even napraten ging ik naar huis en KaRoteam ging verder naar Rondweg-West #2 om daar het zilver te scoren. Te&Ti bedankt voor deze twee caches in Veenendaal. Het zal overdag moeilijk zijn om deze ongezien te kunnen loggen.

Waardering De Rondweg-West #1 (GC4ZFPV):
Moeilijkheidsgraad cache: 7
Cachelocatie: 6
Originaliteit: 7

Waardering De Rondweg-West #2 (GC4ZFR7):
Moeilijkheidsgraad cache: 7
Cachelocatie: 6
Originaliteit: 6

Geen opmerkingen:

Een reactie posten