vrijdag 18 april 2014

17 april 2014: 2e Etappe Powertrail Veenendaal

Met het mooie weer van vandaag moest er even een uurtje gecached worden. Met de recente Powertrail in Veenendaal is het makkelijk om er even uit te gaan. Vandaag heb ik een klein stukje Veenendaal West gedaan in de Dichterswijk. Hierbij heb ik gelijk de twee nieuwe caches van cachevriend KaRoteam gedaan die daar ook liggen. Eerst begonnen met Powertrail #20. De auto geparkeerd en een klein stukje over het fietspad gelopen. Hierbij had ik mooi uitzicht op de Slaperdijk. Al snel was de goede boom gevonden en inmiddels was de verstopmethode bekend, dus ook de cache vlot gepakt en gelogd. De grote concurrent in de goudjacht team Brandewijn had hem net voor me gelogd, dus hij opnieuw liep ik achter hem aan, hert gaat zo onderhand vertrouwd voelen bij Veense caches. Nu een klein stukje verder lopen naar #22 om deze te kunnen loggen. Ook deze leverde geen problemen op. Dit hoekje van Veenendaal is al weer iets mooier dan het industrieterrein waar ik vorige week liep voor de goudjacht.
Na deze twee caches van de Powertrail ging ik even verder met een tweetal van KaRoteam, Ruisseveen en Diddesgoed. De puzzle van Ruisseveen leverde geen problemen op thuis en ik had een groene checker, dus snel de auto geparkeerd. Omdat er een paar honden werden uitgelaten eerst even doorgelopen naar Diddersgoed om de antwoorden te zoeken. Die waren snel gevonden, maar zoals wel vaker is snelheid niet altijd goed. Ik had dus een fout gemaakt, terwijl ik een hulplijntje inschakelde eerst maar even teruglopen naar Ruisseveen waar de kust nu veilig was. Deze was snel tevoorschijn getoverd en gelogd. Inmiddels had ik antwoord van de hulplijn met en ik kon nu al vlug de cache pakken en loggen. Tenslotte nog even nr. #24 van de Powertrail, nu heb ik de Powertrail tussen de Munnikenweg en de spoorlijn omgezet in een smiley. KaRoteam en Jayleighs junior bedankt voor de caches.

Waardering Powertrail Veenendaal #20 (GC51EP0) :
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 7

Waardering Powertrail Veenendaal #22 (GC51EPQ) :
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 7

Waardering Ruisseveen (GC51516N1) :
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Moeilijkheidsgraad puzzel: 6
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 7

Waardering Natuurtuin Diddersgoed (GC516MA) :
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Moeilijkheidsgraad route: 7
Cachelocatie: 6
Originaliteit: 7

Waardering Powertrail Veenendaal #24 (GC51EQJ) :
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 7

Geen opmerkingen:

Een reactie posten