vrijdag 16 mei 2014

16 mei 2014: Meteren

Voor een marktplaats deal moest ik vandaag in Meteren zijn. Ik kom niet zo vaak in die regio, dus een goede reden om een paar caches mee te pakken. Na het verlaten van de A15 kwam de eerste meteen al in zicht, Wol water en zeep. Toen ik uit de auto stapte werd ik al verwelkomt door een groep schapen die luid mijn naam riepen. Na even zoeken had ik deze dankzij de hint snel te pakken. Deze was leuk verstopt. Na het loggen weer ingestapt en een stukje gereden naar nr. 2 voor vandaag, De Wijngaard. Na een klein stukje rijden kon ik mijn auto parkeren. De naam van de cache was wel toepasselijk. Helaas was de winkel gesloten, dus er viel weinig te halen, dan maar zoeken naar de cache. Ik dacht hem gevonden te hebben, maar dus mis. Na even verder zoeken zag ik iets dat ik niet vertrouwde. Het had met de naam van de cache te maken en ook de hint sloeg er op. Dus maar snel even kijken en ik had beet. Deze was erg leuk gemaakt, had ik nog niet eerder gezien zoals deze opgaat in zijn natuurlijke omgeving. Dus ook deze kon gelogd worden en deze keer zonder problemen teruggestopt. Nu was het tijd om de deal te sluiten, dus even de cachetocht onderbroken.
Nadat de deal was gesloten had ik nog tijd voor een derde cache. Dit werd Betuweroute langs de bekende spoorlijn. Toen ik aan kwam lopen was er al een team aan het zoeken en samen gingen we verder. Het duurde even en gelukkig had ik een hulplijntje die hem recent al had gevonden. Deze dus even geraadpleegd en na even zoeken kon het andere team de cache blootleggen op een plek waar ik even daarvoor overheen had gekeken. Zo kon ik deze dus uiteindelijk na lang zoeken ook loggen. Nu was het tijd om naar huis te gaan. De terugreis verliep voorspoedig, dus ik had in Veenendaal nog tijd voor een extra cache over. Dat werd er een van de Powertrail, nr. 66 ?? 68. Deze was er later tussengeplaatst. Ik dacht dat de verstopmethode net als de andere powertrailcaches zou zijn, maar dat was vanmiddag misgegokt. Lang gezocht en uiteindelijk stootte ik bijna mijn hoofd aan de cache. Deze kon ik dus ook van het lijstje afstrepen. Alle cacheleggers weer bedankt voor het mogelijk maken van de zoektocht en team Ford-Custom bedankt voor de zoektocht en het gesprekje bij de Betuweroute.

Waardering Wol, Water en Zeep (GC1PCZ4):
Moeilijkheidsgraad cache: 7
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 7

Waardering Wijngaard (GC3Y24A):
Moeilijkheidsgraad cache: 7
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 8

Waardering Betuweroute (GC3XHF6):
Moeilijkheidsgraad cache: 7
Cachelocatie: 6
Originaliteit: 6

Waardering Powertrail Veenendaal (GC53V5F):
Moeilijkheidsgraad cache: 7
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 7


Geen opmerkingen:

Een reactie posten