dinsdag 6 mei 2014

6 mei 2014: De Groene Grens




De Groene Grens is een nieuw natuurgebied tussen Veenendaal en Ede. Zelf ben ik bezig in samenwerking met de gemeente Veenendaal om hier een cache te leggen aan de Veense kant. Afgelopen vrijdag was er een cache van Team Gewei online gekomen aan de andere kant van de Groene Grens. Terwijl ik vanavond bezig was met het inmeten en uitzetten van mijn eigen cache heb ik deze gelijk maar even meegepakt. Inmiddels ken ik dit terrein redelijk goed. De getallen van de cache van Gewei waren dus snel gevonden. Vervolgens even een kort stukje gewandeld. Vanaf een afstand was al duidelijk te zien waar de cache moest liggen, er was al een behoorlijk cachepaadje ontstaan. De cache was wel leuk verstopt. De komende tijd zal dit gebied nog verder ontwikkeld worden en ik hoop mijn eigen cache in dit gebied ook snel online te krijgen.

Waardering De Groene Grens, ingang Zuiderkade (GC51M62):
Moeilijkheidsgraad cache: 6 
Moeilijkheidsgraad route: 6
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 7

Geen opmerkingen:

Een reactie posten