woensdag 7 mei 2014

7 mei 2014: Forens in Utrecht

Elke dag ga ik per trein van Veenendaal naar Hilversum. Onderweg moet ik overstappen in Utrecht en vlak bij het Centraal Station ligt de geocache Forens. Omdat ik op spoor 2 de trein naar Hilversum pak kan ik deze letterlijk zien liggen. Tot nu toe had ik deze echter nog steeds niet gelogd. Daarvoor is de overstaptijd net te kort. Vandaag had de trein echter vertraging waardoor ik mijn aansluiting mistte en dus een kwartier speling had. Dus snel even de tunnel ingeschoten naar de fietsenstalling. Op het nulpunt aangekomen had ik snel door waar de cache zich moest bevinden. Ondanks de drukte was deze met een snelle graai tevoorschijn getoverd. Het voordeel van zo'n drukke plaats waar iedereen haast heeft om een trein te halen of snel naar huis te gaan is dat niemand let op wat je doet. Dit soort locaties zijn dus eigenlijk simpeler dan een voortuincache waar de hele buurt van af weet en op de loer ligt of er weer zo'n malle geocacher aankomt.
Nadat ik de logrol uit de nano had gekregen en mijn naam er op had geschreven stopte ik hem weer terug en was ik mooi op tijd terug om de volgende trein naar Veenendaal te halen. Dit was een leuke cache om even snel tussendoor te doen. Hij heeft me lang dwarsgezeten, maar uiteindelijk heb ik hem toch snel om kunnen zetten in een smiley.

Waardering Forens Utrecht (GC1AX4D):
Moeilijkheidsgraad cache: 6 
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 7

Geen opmerkingen:

Een reactie posten