zondag 15 juni 2014

13 juni 2014: Jayleighs Weddingcache

Deze vrijdag de 13e was de grote dag waarop Team Jayleighs in het huwelijksbootje stapt. In Veenendaal en omgeving hebben ze inmiddels een flinke reputatie opgebouwd in de geocachewereld en hebben o.a. de Wintertrail en de Powertrail op hun naam staan. Daarnaast hebben ze ook nog een flink aantal losse caches gelegd. Ze hadden al laten doorschemeren dat er op deze bijzondere datum een weddingcache uit zo komen, dus toen de mail doorkwam als een speer naar het zandgat Kwintelooyen gereden. Daar was ik mooi op tijd om het bruidspaar in actie te zien tijdens het maken van de trouwfoto's. Vervolgens snel het bos ingedoken op jacht naar een podiumplek. Vlak bij het nulpunt hoorde ik al stemmen uit het bos en even later stond ik oog in oog met Roelof (Karoteam) en Paul (Blauwkous) die me voor waren. De cache werd onder hun toeziend oog te voorschijn getoverd en ik kon deze leuk uitgevoerde cache als derde loggen. Na nog even gepraat te hebben weer op weg naar huis gegaan om het bruidspaar bij het gemeentehuis van Veenendaal te bewonderen. Ronald en Daphne, nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk en veel geluk samen met jullie kids. 

Waardering Jayleigs Weddingcache (GC56JMW):
Moeilijkheidsgraad cache: 7
Cachelocatie: 8
Originaliteit: 8

Geen opmerkingen:

Een reactie posten