maandag 21 juli 2014

21 juli 2014: 4* FTF Paddestoelenmulti's in Ede

De eerste vakantiedag, wat ga je daarmee doen. Er ligt een flinke schilderklus te wachten, maar gezien de weersvoorspelling is dat vandaag geen optie. Dan maar even wat afval wegbrengen. Terwijl ik op het afvalbrengstation mijn auto leeggooi begint de mail te ratelen. Vier nieuwe caches bij Ede van Geomeintjes en Gewei. Gelukkig heb ik de auto bijna leeg en even later ben ik op weg naar Ede. Na een klein kwartiertje bereik ik de eerste paddestoelenmulti. De gevraagde cijfers zijn snel gevonden en al snel heb ik de eerste cache in handen. Ik mag als eerste mijn naam op het rolletje schrijven. Vervolgens nog de bonusopdracht uitgevoerd en op naar de tweede cache, een paar kilometer verder. Hier was het even zoeken naar het goede getal, maar dat laat zich al snel vinden en na wat rekenen en een kleine wandeling is ook hier het goud binnen. Nu de weg oversteken voor de derde paddenstoel. Ook hier waren de gevraagde getallen snel op papier gezet en ik kon op zoek naar de cache. Deze werd een paar meter verder gevonden. Ook hier weer het bonusgetal genoteerd en op naar de laatste nieuwe paddenstoelenmulti. De weg afgereden en daar stond ik bij de bekende rood-witte wegwijzer. Na het rekenen met de getallen kwam het coördinaat verkeerd uit, op privé terrein van de Hartenberg. Een snelle check bij de CO leerde dat dit fout was. Even logisch nadenken leverde het goede getal op dat ook bevestigd werd door team Gewei. Even de goede getallen doorgegeven zodat hij de formule kon aanpassen en op naar de cachelocatie. Daar liet het doosje zich makkelijk vinden. Zo kon ik deze onverwachte bliksemactie dus afsluiten met 4 * een FTF. Deze caches waren erg leuk om te doen. Ik hoop dat er nog een flink aantal aan de serie worden toegevoegd. Gewei en Geomeintjes bedankt voor dit leuke begin van mijn vakantie.


Waardering Paddenstoelenroute #1 (GC593QG):
Moeilijkheidsgraad cache: 7
Moeilijkheidsgraad route: 7
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 7


Waardering Paddenstoelenroute #2 (GC593W1):
Moeilijkheidsgraad cache: 7
Moeilijkheidsgraad route: 7
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 7


Waardering Paddenstoelenroute #3 (GC5944T):
Moeilijkheidsgraad cache: 7
Moeilijkheidsgraad route: 7
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 7


Waardering Paddenstoelenroute #4 (GC5945Y):
Moeilijkheidsgraad cache: 7
Moeilijkheidsgraad route: 7
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 7

Geen opmerkingen:

Een reactie posten