woensdag 23 juli 2014

23 juli 2014: Doesburgervijf #2

In 2013 had ik al een keer de serie Doesburgervijf gedaan (zie http://www.bert4169.blogspot.nl/2013/05/20-mei-2013-doesburgerbuurt.html), maar toen bij deze letterlijk voor paal gestaan. Daarna was het er niet meer van gekomen. Nu had ik even een klein half uurtje over, genoeg om deze snel te doen, het coördinaat had ik al. Snel dus weer terug gereden naar de plek en even zoeken. Gezien de hint en verschillende andere caches van Geomeintjes had ik een idee waar de cache zich kon bevinden. Na even zoeken stuitte ik op iets afwijkends dat overeenkwam met mijn vermoeden. Deze was dus eindelijk gevonden. Na het tekenen van mijn naam op het logrolletje en deze weer opnieuw wegstoppen kon ik weer naar huis. Geomeintjes en Gewei bedankt voor deze leuke cache. 

Waardering Doesburgervijf #2 (GC4B890):
Moeilijkheidsgraad cache: 7
Moeilijkheidsgraad route: 7
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 7

Geen opmerkingen:

Een reactie posten