dinsdag 29 juli 2014

24 juli 2014: Grebbeberg



De multi Huize Heimerstein over de Grebbeberg stond al een tijdje op mijn verlanglijstje. Vandaag had ik eindelijk tijd om te gaan lopen. Regelmatig kom ik op de Grebbeberg om te wandelen en vorig jaar mei heb ik hier een battlefield tour gevolgd. Erg interessant om meer over deze plek te weten te komen. Veel plekken van de tour kwamen nu weer terug. Na de auto geparkeerd te hebben liep ik het bos in. De waypoints lieten zich goed vinden en ook de vragen waren goed te beantwoorden. Onderweg heb ik ook nog de earthcache Grebbeberg gedaan en genoten van de mooie uitzichten over de Rijn en de Betuwe. Natuurlijk ook even stilgestaan op de begraafplaats bij de offers die gebracht zijn voor onze vrijheid. Aan het einde van de wandeling was het even rekenen, op de plek die ik had uitgerekend was echter niets te vinden. Thuis even de CO gemaild, en uit de snelle reactie bleek dat ik een telfout had gemaakt. De volgende dag ben ik even teruggegaan op het goede coordinaat om alsnog de cache te loggen.

Waardering Huize Heimerstein (GC4EZ20):
Moeilijkheidsgraad cache: 7
Moeilijkheidsgraad route: 7
Cachelocatie: 8
Originaliteit: 7

Waardering Aartdkundig Monument de Grebbeberg (GC16XF3):
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie: 8
Originaliteit: 7

Geen opmerkingen:

Een reactie posten