maandag 18 augustus 2014

12 augustus 2014: De Zevensprong

Vrij recent kreeg ik de coördinaten in handen van de Zevensprong op de Amerongse Berg. Deze avond was ik mooi in de gelegenheid om deze cache te zoeken. De zon scheen, dus ik parkeerde mijn auto bij de Slaperdijk voor een mooie wandeling door het bos. Omdat verschillende waypoints van de multicache "De Amerongse Berg" op of vlak bij de route lagen besloot ik ook gelijk deze punten mee te pakken. Het was een mooie wandeling door een prachtig natuurgebied. Vorig jaar was ik hier ook al een keer geweest voor de multi's "De Slaperdijk" en Hardlooprondje. Nu begon de heide langzaam paars te kleuren. Na een aardige wandeling via de Slaperdijk, zandverstuivingen en het Egelmeer kwam ik aan bij de Zevensprong. Onderweg werden ook de vragen van de Amerongse Berg beantwoord die op de route lagen. Het was nu nog een klein stukje naar de cache. Op het coördinaat had ik al snel in de gaten waar de cache verstopt was. Het was nog wel even prutsen om hem open te maken. Na het loggen en droppen van een mooie geocoin die ik uit Limburg had meegenomen ging ik weer terug naar de auto. Inmiddels begon de zon al flink te zakken, maar het bleef redelijk druk in het bos met fietsers en lopers. Na een kleine wandeling bereikte ik de auto weer en eindelijk was ook dit vraagteken op de grens van Veenendaal omgezet in een smiley.

Waardering De Zevensprong (GC3BG0B):
Moeilijkheidsgraad cache: 7
Cachelocatie: 8
Originaliteit: 8


Geen opmerkingen:

Een reactie posten