woensdag 6 augustus 2014

29 juli 2014: Gulpenerberg

Na de boodschappen in Gulpen nog heb ik vanavond nog een kleine omweg gemaakt over de Gulpenerberg. Hier lagen nog een tweetal caches die ik graag wilde loggen. De eerste was uit de serie "Idyllische plekjes" en wel de Gulperberg. Het regende flink, maar daar liet ik me niet door tegenhouden. Nadat ik mijn auto had geparkeerd was het even zoeken naar de goede boom. Na een kleine 5 minuten had ik de cache in handen. Na het loggen weer terugstoppen en op naar de tweede voor dit moment. Dat was de bonus van "Aan het kruis genageld". Een aantal bonuscodes had ik en de rest kwam een heel eind met logisch rekenen. Dus iets verder doorgereden en na even lopen stond ik op het berekende coördinaat. Even grabbelen en ook hier was de doos gelicht. Nu even tekenen en weer terugstoppen. Door de vele regen van de afgelopen weken was het loggen lastig omdat het boekje erg nat was. Maar even gerapporteerd aan de CO zodat hij onderhoud kan doen. Nu kon ik weer terug naar ons vakantiehuis met de boodschappen.

Waardering Idyllische plekjes Gulperberg (GC4BDAW):
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 6

Waardering Aan het kruis genageld 2 Bonus (GC1F6HT):
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie: 8
Originaliteit: 7

Geen opmerkingen:

Een reactie posten