donderdag 11 september 2014

10 september 2014: STF bij Sportpark Spitsbergen

Het wordt al later op de avond en zo rond 22.15 wil ik mijn laptop afsluiten als ineens een mail binnenkomt dat er weer een nieuwe cache in Veenendaal online is. Deze keer heeft Blauwkous er een bij Sportpark Spitsbergen gelegd. Hier was afgelopen weekend ook al een nieuwe van Te&Ti online gekomen. Snel dus maar schoenen en jas aan en in de auto gesprongen. De app komt ook tot leven en Daphne van Jayleighs is ook onderweg. Al snel sta ik bij het Sportpark en parkeer de auto langs de weg. Intuïtief loop ik naar een boom die ideaal is voor een cache. Op mijn GPS kijkend zie ik dat ik nog 6,5m van de cache verwijderd ben en loop door. Achter mij duikt Daphne ook op de boom af en terwijl ik weg loopt pikt zij de FTF voor mijn neus weg. De volgende keer toch maar weer op mijn intuïtie vertrouwen in plaats van op miljarden kostende satellieten. Na het loggen en terugstoppen van de petling nog even kort gekletst en toen weer naar huis. Thuis achteraf het verhaal achter de cache gelezen en leuk om te zien waar deze bekende Veense sportclubs allemaal al hebben gehuisd. Het minisportpark aan de Middellaan ken ik nog goed. Toen ik op het CLV zat hadden we daar altijd gym en ook het voetbalveld aan de Brinkersteeg ken ik nog wel. Blauwkous bedankt voor deze snelle oppikker. Gelukkig leg je niet alleen 5 sterren mysteries maar ook eens een makkelijke tussendoor.

Waardering Sportieve Verhuizingen (GC5CJ98):
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 7

Geen opmerkingen:

Een reactie posten