maandag 15 september 2014

15 september 2014: Opnieuw Powertrail



Na de TTF van gisteren kwamen er vandaag opnieuw twee caches van de Powertrail uit, 84a en 84b. Ik zat net thuis aan de chocolademelk Lampegietersavond te vieren en dus maar even een traditie afbreken en op weg naar de cache. De eerste werd na een korte sprint op de fiets gevonden en als eerste kunnen loggen. Onderweg naar de tweede kwam ik Roelof al hollend tegen. Hij had 84a nog niet gevonden en probeerde bij 84b meer geluk te hebben. Daar was hij dus net te laat. Hij ging met me terug naar 84a. Na even samen zoeken kwam ook Brandewijn er aan en even later ook Team Gewei en Geomeintjes. Helaas was er niets te vinden op de plek die Jayleighs aangaf, waarschijnlijk geript, dus Daphne kwam er aan met een vervangende petling. Omdat wij als eerste op de plek waren aangekomen besloten Roelof en ik de FTF te delen en Brandewijn mocht STF loggen en Gewei en Geomeintjes de TTF. Na even kort bijgepraat te hebben ging ik snel weer naar huis voor de warme chocolademelk met kaneelbeschuit die horen bij Lampegietersavond.

Waardering Powertrail Veenendaal 84a en 84b:
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 6

Geen opmerkingen:

Een reactie posten