maandag 29 september 2014

28 september 2014: TTF Vrijheid

Toen deze cache online kwam was ik op een verjaardagsfeest in Rouveen. Toen ik daar van terugkwam was het al te laat om met de vragen aan de gang te gaan en proberen een podiumplek te bemachtigen. Ik had de hoop hierop al opgegeven, maar zondagmorgen was de TTF nog steeds vrij. Omdat het onderwerp mij erg interesseert dus de laptop opengeklapt en de antwoorden op de vragen opgezocht. Sommigen waren snel gevonden en een paar kon ik zo beantwoorden. Voor een andere moest ik wat dieper zoeken en een hulplijntje inschakelen. De nieuwbouwwijk in Veenendaal is bekend en bij de straatnamen zaten ook enkele authentieke Veense namen. Belangrijk dat deze mensen ook op deze manier met een straatnaam worden herdacht. Toen ik eenmaal alle antwoorden had gevonden gaf de checker groen licht. Nu was het nog 1,5 km fietsen, maar dat was geen straf met een prachtig najaarszonnetje. Op het berekende coordinaat aangekomen liet de cache zich snel vinden en kon ik een dag na het online komen deze alsnog als derde loggen. De cachelocatie is ook erg mooi bij deze nieuwbouwwijk. De komende jaren zal er nog meer bebouwing bijkomen, maar in elk geval ligt er nu ook al een mooie cache


Waardering Vrijheid (GC5DG72):
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Moeilijkheidsgraad puzzel: 7
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 7

Geen opmerkingen:

Een reactie posten