maandag 29 september 2014

29 september 2014: Vincent's 3e




Van mijn werk had ik vandaag een meeting bij conferentiecentrum Drakenburg. Na afloop daarvan lag deze bij het wegrijden vlakbij. Dus dit grensgeval kon nog snel even worden meegepakt. Na even zoeken viel mijn oog op iets wat op deze plek een beetje onlogisch voorkomt. Na een kleine inspectie bleek dit een juist voorgevoel te zijn en al snel had ik het logboekje in handen. Nadat ik mijn naam had genoteerd kon ik weer verder om nog een paar uurtjes te werken. Dit is een erg leuk en rustig plekje, maar het lijkt me dat in het weekend het hier een stukje drukker is met wandelaars en fietsers. Bedankt voor deze cache.

Waardering Vincent's 3e (GC4CBNK):
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 7

Geen opmerkingen:

Een reactie posten