zaterdag 6 september 2014

6 september 2014: De zoveelste Powertrail

En alweer een stukje aan de Powertrail Veenendaal gegroeid. Deze begint inmiddels flinke vormen aan te nemen en vandaag kwam er een stukje aan van KaRoteam. Snel dus in de auto gesprongen op weg naar de dichtsbijzijnde. Dit betekende heel Veenendaal doorrijden, want deze keer moest ik richting Slaperdijk. Je kunt niet altijd geluk hebben. Bij nr. 77 aangekomen was Jayleighs al aan het zoeken. Na even samen gezocht te hebben lieten we deze even zitten en verder naar nr. 79 en nr. 81. Deze werden wel snel gevonden. Jayleighs had inmiddels de hele trail gehad en ging weer zoeken bij nr. 77. Ik ging de rest van de trail doen. Bij 75 zag ik net Zouk wegrijden, dus het hoogst haalbare waren verder derde plekken voor mij. In een vlot tempo werden de caches 75 t/m 65 gelogd. Het gebied is bekend van andere caches die KaRo hier heeft gelegd. Bovendien fiets ik hier regelmatig. Het is een mooi gebied. Na nr. 65 nog even nr. 18a meepikken bij de brug waar eerder een cache lag van Smitika. Deze keer was het even wat langer zoeken, maar uiteindelijk kon ook deze tevoorschijn worden getoverd. Nu even terug om een poging te wagen bij 77. Van Jayleighs kreeg ik een snelle hint waar ik op moest letten en toen was hij al snel tevoorschijn getoverd. Nadat ook deze als derde werd gelogd kon ik verder met de boodschappen en inmiddels kon ik ook mijn dochter ophalen bij het voetbalveld. KaRo bedankt voor dit stukje uitbreiding van de Powertrail Veenendaal.



Waardering Powertrail Veenendaal 18a en 65 t/m 81:
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 7

Geen opmerkingen:

Een reactie posten