vrijdag 24 oktober 2014

24 oktober 2014: Vlinderrotonde

Deze cache was twee dagen geleden uitgekomen op een kleine 300 m van mijn huisadres. Toen was ik echter niet in staat om deze te gaan zoeken voor het podium. Vandaag had ik wel de gelegenheid. De rotonde kom ik wekelijks verschillende keren overheen en is dus een bekend punt. Ook heeft hier tot voor kort een andere cache gelegenheid van mijn schoonzus en zwager team Smitika. Na een klein stukje lopen vanaf huis stond ik op het nulpunt. Even wachten tot alle fietsers voorbij waren en dan snel even grabbelen. De eerste poging was gelijk al raak en ik had de logrol in handen. Nadat deze getekend was en weer teruggestopt op zijn verstopplek kon ik weer naar huis.

Waardering Vlinderrotonde (GC5F43F):
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie: 6
Originaliteit: 5

Geen opmerkingen:

Een reactie posten