maandag 27 oktober 2014

27 oktober 2014: Bussum en Huizen

Na het werk heb ik even een kleine omweg gemaakt om caches te zoeken in Bussum en Huizen, twee gemeentes waar ik nog niets heb gevonden. In Bussum zijn niet veel caches te vinden en zeker geen snelle oppikkers, dus even goed zoeken welke geschikt zou zijn. Ik koos in Bussum voor "Regio - op een steenworp afstand" van Satellietje bij het regiokantoor van Bussum. De auto parkeerde ik vlak bij en snel zocht ik de plek die in de hint gegeven was. Hier was het even goed kijken maar door een relatie te leggen met de cachenaam had ik al snel in de gaten waar de cache gezocht moest worden. Deze werd dan ook al snel tevoorschijn getoverd en ik kon hem loggen. Deze was erg origineel in elkaar gezet.
Nu verder naar gemeente nr. 2 Huizen. Hier zocht ik de nano "De Kremmerd". De cachebeschrijving was erg summier, maar gelukkig had ik hem op dit drukke punt snel te pakken op de meest logische plek waar je een nano zou kunnen verstoppen. Ik kon nog net in het laatste vrije vakje loggen en het rolletje weer oprollen en in de nano proppen. 

Waardering Regio - op een steenworp afstand (GC3GQCX):
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 7

Waardering De Kremmerd (GC4MBNH):
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie: 5
Originaliteit: 5

Geen opmerkingen:

Een reactie posten