donderdag 13 november 2014

13 november 2014: Renswoude

Vrij kort na het online komen had ik de puzzel van "Je kunt de boom in" van Nieuwebuurters in Renswoude opgelost. Ik was er alleen nog nooit aan toegekomen om deze te loggen. Maandag was ik uit mijn werk hier al langs gereden maar toen kon ik niets vinden. Dus toen maar hulplijntje Roelof van KaRoteam ingeschakeld. Volgens hem moest de cache op ongeveer 1,5 m hoogte liggen in de boom. Hoe ik ook zocht, er was niets wat ook maar een beetje op een cache leek. Dus uiteindelijk in het donker de zoektocht opgegeven en een Not Found gelogd. Dinsdag kreeg ik bericht van Nieuwebuurters dat de cache nog gewoon op z'n plek hing, maar dat er nu toch echt geklommen moest worden zoals de cachenaam al aangeeft. Vanavond dus maar een afslag eerder genomen en opnieuw naar Renswoude gereden. Bij de cache parkeerde ik in de berm en na een korte verkenning klom ik de boom in. Na even kijken zag ik de cache, maar om hem te bereiken moest ik nog een stukje hoger. Even een goede plek voor mijn voeten zoeken en al snel had ik de koker te pakken. Nu kon ik eindelijk deze mysterie loggen en was er weer een cache uit mijn 5 km cirkel weggestreept. Nog drie te gaan. 
Doorkijkje op Kasteel Renswoude
Toen ik weer uit de boom was gekomen reed ik weer terug naar Renswoude om nog even het Doorkijkje te zoeken bij het kasteel. Na een korte wandeling zag ik op het nulpunt al snel waar ik moest zoeken en even later kon ik ook deze cache loggen. Na nog even een blik op het kasteel van Renswoude te hebben geworpen liep ik weer terug naar de auto. Nieuwebuurters bedankt voor deze caches.

Waardering Je kunt de boom in (GC4VNMH):
Moeilijkheidsgraad cache: 7
Moeilijkheidsgraad puzzel: 7
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 7

Waardering Doorkijkje (GC4VN16):
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 7

Geen opmerkingen:

Een reactie posten