zondag 22 februari 2015

22 februari 2015: I love geocaching in Rhenen

Net als je op familiebezoek wil gaan komt er natuurlijk een nieuwe cache online. Deze keer een I love geocaching in Rhenen. Deze lag in het bekende zandgat Kwintelooyen. Een bekend recreatiegebied op de Utrechtse Heuvelrug. Dus even wat onderhandelen en de rest van het gezin gaat al vast op familiebezoek en ik ga even de cache zoeken. Op de parkeerplaats staat Jayleighs al met KaRo en Te&Ti te praten. Ik duik eerst het bos in om de cache te loggen. Na een korte wandeling zie ik de cache al liggen. Wel is het op dit tijdstip erg druk met joggers en wandelaars. Gelukkig kan ik even rustig loggen als vierde en na een wandeling terug naar het parkeerterrein kan ik een lekkere verrassing in ontvangst nemen. Nog even Daphne gefeliciteerd met haar verjaardag en daarna weer snel terug naar Veenendaal voor het geplande familiebezoek.




Waardering I love geocaching in Rhenen (GC5MXTZ):
Moeilijkheidsgraad cache: 7
Cachelocatie: 8
Originaliteit: 8

Geen opmerkingen:

Een reactie posten