dinsdag 16 juni 2015

16 juni 2015: Gewoon omdat het kan

En vanmiddag dus weer twee van de serie "Gewoon omdat het kan" online terwijl ik aan het werk ben in Hilversum. Uit het werk dus even een kleine omweg gemaakt om de kokers te pakken. Toen ik op ht coordinaat van #44 aankwam was daar al een duidelijk cachepad platgelopen in het gras. Ik hoefde dat dus alleen maar te volgen en waar het ophield lag de cache en kon ik als vierde loggen. Nu een stukje met de auto het zandpad af om #45 te pakken. Ook deze was snel gevonden. Omdat ik er toch in de buurt was gelijk maar een poging gedaan om #21 en #3 langs de Cuneraweg ook te vinden. Ook dat leverde geen problemen op. Wel voel ik me vrij ongemakkelijk zo langs een drukke weg. Ongezien loggen gaat hier niet lukken en ook de locatie is niet echt geweldig, maar er zijn nu eenmaal mensen die er van houden
's Avonds nog even naar de bibliotheek en daarna via een kleine omweg naar huis waarbij ik "Gewoon omdat het kan #2" en "Smurfin moet overtuigd worden" werden gelogd. Bij de eerste had Team-sterre de nano net te pakken en bij de Smurfin was Rori4eyes me voor. Dat scheelde dus wel wat zoekwerk, maar leuk om weer een paar nieuwe gezichten uit de omgeving te zien. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten