zaterdag 20 juni 2015

18 juni 2015: Grand Canal Renswoude

Na alle "Gewoon omdat het kan" kokers had ik weer even behoefte aan een leuke multi door een mooi gebied. Vlak bij Veenendaal ligt kasteel Renswoude met zijn Grand Canal. Nieuwebuurters heeft hier een mooie route langs gelegd om te lopen, dus daar maar heen gereden. Nadat ik mijn auto op de parkeerplaats had neergezet begon ik met de wandeling. Ik hd de benodigde tool niet meegenomen, maar besloot dit getal maar met een schatting te doen. De eerste waypoints werden goed gevonden, het was lekker weer, dus prima voor een mooie multi. Bij het bankje was het even nauwkeurig schatten en een best guess en toen verder naar de laatste twee waypoints. Hierna even rekenen, maar dat coordinaat kwam niet lekker uit. Dus toch maar even een ander getal proberen bij wypoint 3, mijn inschattingsvermogen is toch minder dan ik dacht. Gelukkig had ik bij de tweede poging een logischer coordinaat en ook groen op de checker. Gelukkig was het de laatste ijd wat droger weer geweest, dus de tocht door de wildernis was iets minder modderig dan voorspelt. Na een kleine maar mooie wandeling zag ik de cache al zitten en had ik vrij vlug door wat de bedoeling was. Het was nog even doorzetten, maar uiteindelijk kon ik mijn naam op het logboekje zetten. Nieuwebuurters bedankt voor deze leuke route.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten