maandag 22 juni 2015

22 juni 2015: Op bezoek bij het Smurfenhotel


Fun with Favorites

Na het avondeten moesten er nog wat boodschappen gedaan worden en stond een onderhoudsronde aan de Powertrail Veenendaal gepland. Op pad van de supermarkt naar het beginpunt van mijn onderhoudsronde kwam ik vrijwel langs het Smurfenhotel. Deze werd us ook gelijk gelogd om het souvenir voor een cache met meer dan 10 favorietpunten te loggen. De puzzel was al thuis opgelost, dus nu even op zoek naar het hotel. Dat was niet te missen, maar eerst maar eens kijken hoe er ingecheckt kon worden. Gelukkig had ik de juiste tool bij me en al snel was ik weer een stap verder. Nu nog de sleutel zien te vinden. Dat had even wat meer voeten in aarde, maar na een goed gesprek en een hint van de CO had ik die al snel te pakken. Na het loggen nog even met Team Spicy staan geokletsen. Bedankt voor deze fraai uitgevoerde cache. Een van de leukste die ik tot nu toe heb gezien. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten