dinsdag 23 juni 2015

23 juni 2015: Het kan nog steeds gewoon

Nog steeds heb ik niet alle "Gewoon omdat het kan" caches van Team Bincky gevonden. Zo af en toe als ik in de buurt ben pak ik er een paar mee. Vandaag was het de beurt aan de nrs. #12 en #18. Deze liggen net naast de route van werk naar huis, dus mooi om even mee te pakken.
De auto stuurde bij Maarsbergen de A12 af en even later stond ik bij de GSM mast waar nr. #18 verstopt was. Na even zoeken en de juiste richting bepalen had ik de cache na een kleine 5 minuten zoeken gevonden. Hierna een stukje verder de weg af op weg naar de stal en daar stond ik bij nr. #12. Hier waren niet zo gek veel verstopplekken en al een duidelijk cachepaadje, dus ook deze leverde geen problemen op. Na een korte autorit arriveerde ik weer in Veenendaal. Team Bincky bedankt weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten