maandag 13 juli 2015

13 juli 2015: De Schans

Terwijl ik bezig ben met cachecontrole bij de Powertrail 120 komt De Schans 2a online. Dus eerst 500m teruglopen naar de auto en dan naar de andere kant van Veenendaal rijden. Helaas zit er dan niet meer in dan blik met de goudjagers in Veenendaal. Na nog even nagepraat te hebben met Daphne, Roelof en Henk gaan we weer uit elkaar. Omdat ik de rest van de serie langs de Schans nog niet heb ga ik die ook maar gelijk doen. Overdag is dt een erg drukke weg zo langs het bedrijventerrein en naar de woonwijk, maar nu is het iets rustiger. Eerst doe ik de multi nr. 2. Dee levert geen problemen op op het uitgestorven bedrijventerrein. Vervolgens pak ik gelijk tradi 2 op en tenslotte de reeds opgeloste mysterie 3. Deze was erg leuk gemaakt. Gelukkig was ik nu met dit natte weer niet zo dorstig, maar de afgelopen dagen km dit zeker van pas. Nadat ik de serie langs de Schans heb gelogd ga ik nog even op zoek naar Gewoon, brandweer van Bincky. Deze had aardig wat voeten in aarde voor hij was opgelost, maar met het juiste coordinaat in handen was de cache snel gevonden. Te&Ti en Bincky bednakt voor deze caches.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten