donderdag 16 juli 2015

15 juli 2015: STF's, gewoon omdat het kan

Een klusdag in de vakantie, er moesten een paar kamers geschilderd worden. Terwijl ik bezig was zag ik weer drie Gewoon omdat het Kan caches online komen in de buurt. Eerst rustig de klus afgemaakt waar ik mee bezig was en toen toch maar eens gekeken of er nog wat te halen viel op het podium. De eerste was bij de Sukkelsloot. De auto geparkeerd en het weiland ingelopen. Na even zoeken werd de cache al snel gevonden en ik kon als tweede loggen achter Brandewijn. Nu verder naar de volgende #40 uit de serie. Hier was team Brandewijn al druk aan het zoeken. Alle plekken die aan de hint voldeden werden aan een nader onderzoek onderworpen en dubbel gechecked. Maar nergens liet de petling zich vinden. Het was ook aardig druk met verkeer op dit kruispunt. Terwijl team Brandewijn nog verder zocht ging ik op weg om te kijken of er bij #30 nog een podiumplekje inzat. Na een korte autorit door Achterberg stond ik aan de voet van de Grebbeberg en al snel had ik de petling in handen en ook hier bleek ik de tweede te zijn die het logboekje mocht tekenen. Hierna weer terug naar #40 waar team Brandewijn inmiddels gezelschap had gekregen van Crow0318. Met z'n vijfen zochten we nog zeker een kwartier, maar daarna maar opgegeven. Een andere keer beter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten