zaterdag 5 september 2015

13 augustus 2015: Gewoon omdat het kan langs de Grift

Na de vakantie was het tijd voor een onderhoudsrondje op mijn Powertrailcaches langs de Grift. Nadat ik bij de laatste was aangekomen kon ik mooi een stukje verder fietsen om de Gewoon omdat het kan serie te doen die verder langs de Grift richting Achterberg lagen. Het Binnenveld is een erg mooi natuurgebied waar veel weidevogels voorkomen. Zeker in de tijd van de vogeltrek is het hier een komen en gaan. Ik fietste langs de Grift en de meeste caches waren goed te vinden. Bij sommigen was het nodig om mijn atletische capaciteiten op de proef te stellen, maar uiteindelijk kon ik alles goed vinden. Nada ik aan het einde van het fietspad was gekomen was het mooi geweest en besloot ik weer terug te fietsen naar Veenendaal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten