donderdag 10 september 2015

22 augustus 2015: Terrasjes route

En weer een mooie gelegenheid om een puntje weg te werken in Veenendaal. In de vakantie was deze multi online gekomen. Op donderdagavond moest ik op sportpark Panhuis zijn, dus een mooie gelegenheid om deze route te fietsen. Ik starte bij het Valleibad en vervolgens weer verder. Bij de meeste punten had ik wel een vermoeden waar ik moest zijn, je bent tenslotte geboren en getogen Veenendaler. Ondanks dat het terrasjesleven een beetje achter me ligt inmiddels viel het me mee. Bij 1 waypoint had ik moeite om het goede getal te ontdekken, maar met kennis van de stad en wat gokken om een logisch coordinaat te krijgen was dat ook goed te doen. Na verloop van tijd had ik alle getallen en dan op zoek naar de cache. Helaas stonden daar natuurlijk net wat hangjongeren, dus onverrichter zake maar weer naar huis. 
Vanavond moest ik weer hier in de buurt zijn, dus gelijk maar even een stukje om gefietst en na een korte zoektocht was ook deze gelogd. 
Bedankt voor deze leuke route door Veenendaal. Het is weer eens wat afwisseling tussen alle kokers langs drukke wegen in Veenendaal van de laatste maanden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten