zaterdag 28 november 2015

27 november 2015: Veenendaal

Na het verdwijnen van de Powertrail Veenendaal kwam er weer ruimte voor nieuwe geocaches. Paul ''Blauwkous" Hermans had 4 nieuwe mysteries online laten komen en twee daarvan liggen vlak bij mijn huis. Deze werden dus als eerste gelogd. De coordinaten kwamen bekend voor en ik hoefde dan ook niet lang te zoeken. Na het loggen van deze twee caches moesten er even wat inkopen gedaan worden en toen was het inmiddels 16.00 uur. De afgelopen twee dagen waren er langs de Rodnweg-West twee caches van Te&Ti stipt om 16.00 uur online gekomen, us in de app groep werd al gewaarschuwd om rond dat tijdstip klaar te staan. Ik was nog even bezig toen ook deze om 16.00 uur online kwam. Rond 16.15 uur was ik weer in Veenendaal, maar dat was natuurlijk te laat voor de klaarliggende goudjagers. Terwijl ik bezig was kwam Menno van Team Gewei aanlopen en samen zochten we verder waarna hij de cache als derde kon loggen en ik het blik. Toen was het weer tijd om naar huis te gaan, want volgens de CO was het bos na zonsondergang niet toegankelijk. We hebben echter geen bordjes gezien waarop dit stond, maar toch maar het zekere voor het onzekere genomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten