maandag 28 december 2015

28 december 2015: Rondje Achterhoek

Mig 21 Fishbed 
De schoolvakantie is traditiegetrouw voor de dames een Primark momentje. Nadat ik als taxichauffeur ha gefungeerd kon ik dus even doorrijden voor een paar caches om de Achterhoek op de kaart te zetten. Gisteren had ik al een foto op Facebook voorbij zien komen van wat Oost Europese vloogtuigen waar een cache bij zou liggen. Dat was dus een mooi reisdoel voor vandaag. De auto werd dus van Arnhem naar Zelhem gestuurd en nadat deze bij de camping was geparkeerd was het even zoeken voor ik de cache vond. Mijn GPS gaf een flinke afwijking, maar na het groter maken van de zoekcirkel werd deze toch nog snel gevonden. Daarna werden de Tjechische Mig 21 Fishbed en L.29 Delfin nog uitgebreid op de foto gezet. Nu naar Doetinchem voor de cache "Vergane Glorie, vliegveld Doetinchem". Hier lag vroeger een vleigveld dat in 1936 is geopend en in de Tweede Wereldoorlog door de Dutisers is gebruikt voor reparatie van Bucker trainingstoestellen. Nu is niets meer van dit vliegveld terug te vinden, maar gelukkig kon de cache na even zoeken wel worden gevonden en na nog even een blik te hebben geworpen op het stadion van "De Graafschap" was het weer tijd om naar Arnhem te gaan en de dames op te pikken. Bedankt weer voor deze leuke caches.
L.29 Delfin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten