donderdag 21 april 2016

19 april 2016: Frisian Flag 2016

Vandaag had ik 's ochtends eerst een afspraak in Amersfoort. Ik hoopte dat ik op tijd klaar zou zijn zodat ik 's middags nog mooi de middagwave van Frisian Flag op Leeuwarden mee kon pakken. Gelukkig was het snel klaar en om 11.00 uur kon ik vertrekken richting Leeuwarden. Ik had op Twitter al gechecked dat ik bij Marsum moest zijn. Toen ik daar aankwam en een dagkaartje had gekocht voor de tijdelijke parkeerplaats werd me al verteld dat er een Duitse Eurofighter aankwam. Dus snel de auto geparkeerd en de camera klaargemaakt. Nadat deze geland was begonnen al snel de eerste motoren op te starten en al snel vertrokken de eerste vliegtuigen in een mooi zonnetje. Helaas begn het steeds verder dicht te trekken en werd het killer. Toen de eerste vliegtuigen weer terug kwamen was het helemaal betrokken en werden de foto's een stuk donkerder van kwaliteit. Nadat alle vliegtuigen weer geland waren vertrok ik weer naar huis. Onderweg pakte ik nog even een geocache mee in Drente langs de A32.
























Geen opmerkingen:

Een reactie posten