zondag 10 april 2016

7 april 2016: Renswoude

Vanwege een aantal prive afspraken had ik vandaag een vrije dag genomen. Nadat de afspraken achter de rug waren had ik nog even zin om wat te geocachen. Omdat ik toch al in de buurt van Renswoude zat besloot ik om een aantal caches tussen Veenendaal en Renswoude te doen. De eerste twee waren vogeltjes van Te&Ti op het bedrijventerrein, de Huismus en de Koolmees. Deze werden allebei snel gevonden. Bij de tweede werd ik aangesproken door een uitvoerder van de gemeente die vertelde dat het bosje tegen de vlakte ging vanwege de komst van een antennemast. Dus waarschijnlijk verdwijnt deze locatie binnenkort. Na deze twee in Veenendaal ging ik door richting Renswoude. Hier was als eerste Nummer 14 het doel. Het eerbetoon van cachemaatje KaRoteam aan Johan Cruyff. Ondanks dat ik niks met voetbal heb was dit toch wel een icoon van mijn jeugd. De cache werd snel gevonden op een bekende plek. 
Daarna een stukje doorrijden voor Bloem zoekt bij. Op de aangegeven coordinaten werden de vragen snel gevonden en na het beantwoorden had ik de eindcoordinaten te pakken. Hier aangekomen was het even rondkijken en ik had de cache gevonden. De bijen waren al aardig actief in het zonnetje. Hierna leerde een blik op de opgeslagen caches dat Klompenpad (1) ook niet ver weg was en erg kort, dus dat was het volgende doel. Het eindcoordinaat werd vlug berekend en daar aangekomen had ik de cache na een korte wandeling en even zoeken snel gevonden. 
Daarna weer op de terugweg voor nog twee caches bij Renswoude. De eerste was Kleine Weide bij de boerencamping. Deze werd op een mooie rustige plek gevonden en daarna door naar de letterbox I Love Geocaching in Renswoude van KaRoteam. De aanwijzing werd gevonden en de bedoeling was me duidelijk. Het eindcoordinaat werd ingevoerd en na een paar meter lopen had ik ook deze cache gevonden.
Alle cacheleggers hier weer bedankt voor het leggen en onderhouden van de caches.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten