woensdag 11 mei 2016

9 mei 2016: Veenendaal

Vandaag even wat openstaande puntjes in Veenendaal omzetten in een smiley. De eerste was 's ochtends Mi amor para Cali. De mysterie was lang geleden al opgelost en nu op maandachochtend was het erg rustig op dit toch wel drukke punt. De cache leverde geen enkel probleem op en na het loggen kon ik hem weer snel terugstoppen. 's Avonds had ik nog even wat tijd over voordat ik iets op moest halen in Dragonder, dus even naar Veenendaal-De Klomp voor de wherigo die daar ligt. Helaas liep de cartridge weer regelmatig vast. Toen kwamen er nog nog twee treinen aan en een buschauffeur moest oodig zijn rookpauze houden op de plek waar ik moest zijn. Gelukkig kon ik dankzij een hulplijntje deze uiteindelijk toch op tijd loggen. Daarna nog net tijd voor de multi Dwalen door Veenendaal-West 1 van cachemaatje KaRoteam. Deze haalde nog even een foutje uit mijn berekening en al snel had ik de cache te pakken. Het loggen had iets meer voeten in aarde, na twee letters hield mijn pen er mee op en zo kwam er dus maar een kwart van mijn teamnaam op de logrol. Daarmee waren vandaag weer drie smileys op de kaart van Veenendaal gezet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten