dinsdag 7 juni 2016

2 juni 2016: Oud Zuilen

Ik had nog even tijd en zin over om een mooie multi te doen. Daarvoor had ik Belle uitgekozen bij Oud-Zuilen en Maarsseveen. Helaas gooide een geirriteerde enkelband roet in het eten en moest ik deze na een kleine 300m opgeven. Dus maar even in de buurt gezocht naar een mooie trail die ook met de auto kon. Dat werd dus Oud Zuilen. Een erg mooie route door deze mooie omgeving. De 6 tradi's waren goed te vinden, de weggetjes waren soms erg smal. Bij nr. 6 waren een paar vissers net aan het opruimen, dus even wachten en ik kon ongestoord mijn gang gaan. Ik heb hier weer een leuke middag gehad. Onderweg kon ik nog een paar mooie foto's maken. Ik hoop dat het gaat lukken om de afgebrande molen te herbouwen, op deze manier is het een zielig hoopje verkoold hout. Ik ga hier zeker nog terugkomen voor de multi als mijn enkelband weer goed is.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten