zondag 26 juni 2016

23 juni 2016: Driebergen

Mijn oudste dochter ging met een vriendinnetje zwemmen in Driebergen en ik moest natuurlijk even taxi zijn. Nu vind ik dat geen straf als er een mooie geocache in de buurt is en dus ging ik nadat ik ze bij de Zwoer had afgezet op pad. Het was een verrassend mooie route door dit bosgebied. Ik wist niet dat dit hier te vinden was. Dat vind ik nou juist het leuke van geocachen. Je komt op plekken waar je vaak verrast wordt. De waypoints waren goed te vinden en na even rekenen kon ik op zoek naar de cache. Deze werd na even zoeken al snel gevonden terwijl het in de verte begon te rommelen. 
Nadat ik de cache weer had afgedekt liep ik weer terug naar de auto. Inmiddels ging het iets harder regenen en het onweer kwam dichterbij, maar ik waagde het toch nog om de weg over te steken om de Heidetuin te doen. Deze lag in een mooi parkachtig terrein. Na een korte wandeling had ik ook deze gevonden en in sneltreinvaart terug naar de auto voordat de bui losbarste. Ik had in elk geval weer twee leuke caches gevonden vandaag.
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten