zondag 21 augustus 2016

16 augustus 2016: 's Ochtends op de Slaperdijk

Nadat ik de vorige avond al de heide bij de Slaperdijk had bekeken en gefotografeerd (zie linkje) besloot ik om 's ochtends rond zonsopkomst weer terug te gaan naar dit prachtige natuurgebied. Ik wilde de bloeiende heide graag met mooi zonlicht erop op de foto krijgen. Kort na zonsopkomst parkeerde ik mijn auto en liep het gebied weer in naar dezelfde plek waar ik de vorige avond was geweest. De nacht was fris geweest, dus op sommige plekken hing nog een beetje ochtendnevel die op de foto erg mooi overkwam. Bij het heideveld hing geen nevel, maar met het mooie ochtendzonlicht in de rug was het hier weer prachtig om foto's te maken. Na een klein uurtje had ik de foto's gemaakt die ik in gedachten had en ging ik weer naar huis. Hierbij een impressie van de vele foto's die ik gemaakt heb in dit uurtje.













Geen opmerkingen:

Een reactie posten