zondag 14 augustus 2016

5 augustus 201: IJsjesevent Hoenderloo en Nijkerk

Vandaag het IJsjesevent in Hoenderloo, lekker weer dus een goed idee om daar heen te rijden. Omdat ik ook nog voor een Marktplaatsdeal in Nijkerk moest zijn besloot ik beide te combineren. Na het eten van een ijsje en bijkletsen met andere geocachers werd nog even een cache gelogd. Twee emmertjes water halen (GC4RRP1). Samen met de Geoboefjes liep ik er naar toe en al snel hadden we de cache te pakken. Daarna weer terug naar de auto en via de A1 op weg naar Nijkerk. Daar was ik vroeg genoeg om nog twee caches te kunnen doen vlak bij het adres waar ik moest zijn. Dat waren JeKa's bussluisje (GC4GNRM) en I Love geocaching in Holkerveen (GC5RKF7). Tot vandaag had ik nog nooit van Holkerveen gehoord, maar ook in dit gehucht ligt dus een geocache. Beide caches waren snel gevonden en na de Marktplaatsdeal kon ik weer naar huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten